El pròxim dijous 17 de juliol a les 22:00 h, l’auditori del Parc de Foietes acollirà una representació molt especial: l’òpera ‘La ventafocs’, versió en valencià de l’obra ‘Cendrillon’, composta per Pauline Viardot. L’entrada és gratuïta fins a completar l’aforament.
Aquesta funció forma part de Les Arts Volants, la iniciativa itinerant del Palau de les Arts de València que porta l’òpera a places i escenaris a l’aire lliure per tota la Comunitat Valenciana. La companyia arriba en un camió que es transforma en escenari i presenta els artistes del Centre de Perfeccionament en directe.
‘La ventafocs’ és una òpera de saló que Viardot va crear per a l’oci del seu cercle pròxim. Ara arriba a Benidorm en una versió accessible, familiar i màgica.
📍 Lloc: Auditori del Parc de Foietes – Benidorm
📅 Data: Dijous 17 de juliol
🕒 Horari: 22:00 h
🎟 Entrades: Accés lliure – Espectacle d’òpera a l’aire lliure
Espectáculos
17/07/2025
GRATIS
22:00