AVÍS SOBRE L´US DE GALETES: Aquest web fa ús de galetes per tal de recopilar dades estadístiques anònimes d´us del web i de millorar el funcionament i personalitzar l´experiència de navegació de l´usuari. Acceptar Mes informació
A+ A-
  1. Visit Benidorm,
  2. Noticies,
  3. Benidorm reforça el seu paper com a ...
tornar

Benidorm reforça el seu paper com a destinació intel·ligent i sostenible a la fira turística de Londres

Benidorm reforça el seu paper com a destinació intel·ligent i sostenible a la fira turística de Londres

La ciutat presenta el seu model turístic innovador als mitjans britànics, destacant el seu creixement, digitalització i aposta per la inclusió

Benidorm ha presentat els seus avanços pioners en sostenibilitat, transformació digital i inclusió social als mitjans britànics especialitzats en turisme durant la fira World Travel Market de Londres, una de les més importants del món. La ciutat ha sigut reconeguda com a European Green Pioneer of Smart Tourism 2025 i finalista del European Green Leaf 2027 pels seus èxits en sostenibilitat urbana.

Durant la trobada, mitjans com The Telegraph Travel, Travel Weekly o TTG Media han conegut els projectes innovadors de Benidorm, com la seua integració en la Plataforma Nacional d’Intel·ligència Turística, que permet gestionar en temps real l’experiència del visitant mitjançant intel·ligència artificial i dades obertes. També s’ha destacat el projecte “Smart Beach”, que ofereix informació ambiental i d’ocupació en temps real a les platges.

Benidorm també és capdavanter en turisme inclusiu, sent el primer destí en certificar el seu compromís amb les persones majors, un pas clau per a lluitar contra l’edatisme i fomentar un turisme accessible durant tot l’any.

El mercat britànic continua sent el principal emissor internacional per a Benidorm. Entre gener i setembre de 2025, més de 773.000 turistes britànics s’han allotjat en establiments reglats de la ciutat, la qual cosa suposa un increment del 10,14 % respecte al mateix període de l’any anterior i el 72 % de tots els britànics que visiten la Comunitat Valenciana.

Benidorm manté la seua estratègia de consolidar-se com una destinació pensada per a les persones, moderna, segura i connectada, amb els principals interessos del visitant britànic centrats en sol i platja, gastronomia, oci nocturn, turisme familiar, compres i cultura.