Aquesta activitat es druà a terme en castellà.
Benidorm es convertirà en una de les capitals mediterrànies de la música urbana l’estiu de 2026, en acollir per primera vegada el reconegut Latin Fest. El festival tindrà lloc els dies 4 i 5 de juliol de 2026 al recinte Benidorm SKYFEST (Ciutat Esportiva Guillermo Amor).
S’espera l’assistència de més de 50.000 persones durant el cap de setmana, en una cita que unirà música en directe de primer nivell amb l’ambient estiuenc, les platges i la vibrant vida nocturna de Benidorm.
Des del seu inici a València en 2017, Latin Fest s’ha consolidat com un referent nacional, comptant al seu cartell amb artistes internacionals com Bad Bunny, Daddy Yankee, Eladio Carrión, Arcángel, Feid, Myke Towers, Mora, Jhayco, Emilia Mernes o Beéle, entre molts altres.
Benidorm ofereix una infraestructura hotelera ideal, una sòlida tradició festivalera i excel·lents connexions, la qual cosa la converteix en el lloc perfecte per a este gran esdeveniment. El disseny del recinte permetrà gaudir d’una experiència completa durant tot el cap de setmana.
Les entrades estaran disponibles pròximament a través dels canals oficials i en latinfest.es .
No et perdes l’edició més ambiciosa de Latin Fest a la península!