Benidorm ja escalfa motors per a una nova edició del Benidorm Fest 2026, amb la presentació oficial de les 18 cançons participants, que va tindre lloc esta setmana als estudis de RTVE a Madrid. Estes cançons competiran el pròxim mes de febrer per aconseguir la desitjada ‘Sireneta d’Or’ i un premi de 150.000 euros — 100.000 per a l’artista i 50.000 per al compositor.
Esta edició promet ser més espectacular que mai, amb els preparatius ja en marxa per a rebre milers de visitants i aficionats a la música espanyola i a Eurovisió.
Entre les cançons finalistes destaquen títols com:
‘Turista’ d’Asha, ‘Dopamina’ d’Atyat, ‘Bailándote’ de Dani J, ‘Rakata’ de Dora & Marlon Collins, i ‘Bomba de Amor’ de Luna Ki, entre moltes altres.
El festival continua sent una gran plataforma de llançament per a nous talents, seguint l'estela d'artistes com Chanel, Blanca Paloma, Nebulossa i Melody.
A més del premi principal, enguany s’incorporen noves oportunitats internacionals per a alguns participants. Gràcies a un acord amb Univisión, un artista viatjarà a Miami per gravar un single amb un productor internacional i promocionar-lo en el mercat llatinoamericà. Un altre tindrà l’oportunitat de gravar en directe a Spotify Singles, a Estocolm, gràcies a la nova col·laboració entre la plataforma i el Benidorm Fest.
Els espectacles en directe tindran lloc al Palau d’Esports l’Illa de Benidorm, amb les semifinals el 10 i 12 de febrer, i una emocionant Gran Final el dissabte 14 de febrer.
El Benidorm Fest no és només un concurs musical, sinó un gran esdeveniment que ompli la ciutat de música, talent i festa, situant Benidorm, una vegada més, en el punt de mira de l’entreteniment internacional.