Aigües tranquil·les, netes, absència de corrents i marees importants, i diferències tèrmiques moderades, fan de la badia de Benidorm un lloc molt especial del Mediterrani, on poder itzar les veles i navegar placenterament sense sobresalts.
En els mesos estivals és quan la major part dels "creueristes" solten amarrades i comencen les seues vacances de mar. Els navegants que s'animen a visitar-nos han de saber que existeix un petit port esportiu, amb zona per embarcar/desembarcar i repostar. Però molta atenció al calat, perquè hi ha molt poc fons.
Partint d'algun dels ports esportius propers, sense presses, gaudint de la costa que ens envolta, es pot arribar ací, navegar i conéixer la nostra badia.
La meteorologia estiuenca no sol presentar problemes, a més, l'existència d'innumerables i propers llocs de refugi evitaran sensacions desagradables a aquells que no els agrade navegar "a tope".